fredag 4 december 2009

helvete då

Mitt liv gick precis från att vara bra, bättre än bra faktiskt, till att bli skit. Jävligt skit faktiskt.
Butiken kommer gå i konkurs. Ett jobb som jag äntligen, efter så lång tid med ångest, verkligen gillade. Chefen och jag har äntligen kul ihop, jag är helt avslappnad med henne och allt i butiken från kunder, till frågor, till...allt. Jag hade tänkt att stanna i alla fall till mars/april, och kanske längre ändå.
Och allt är borta på grund av att min chef inte får sitt lån igenom hos banken. Vi har inte råd att betala vår/sommar kollektionerna.

Vad faan gör jag nu?
Jag vet att jag säkert kan hitta ett nytt jobb, men jag.. orkar inte. Jag har ingen som helst ork till att göra allt en gång till! Jag har inte tid/råd/lust/energi till att vara arbetslös, IGEN! Nej. Fixar fan inte det.
Måste fixa det här... annars vet jag inte vart jag ska ta vägen. Fan. Dagen innan min födelsedag. Kuk. Ge mig med känsla. :(

2 kommentarer:

  1. men helvete då! vilken skit.
    och ja som du redan själv vet, du hittar något nytt lätt, även om det kräver lite tid och vilja. du fixar det.
    precis som jag ska fixa det. fortfarande arbetslös,kämpa på! försöker njuta av det tills jag får fullt upp igen.

    SvaraRadera
  2. ja... jag vet. jag fixar ju den biffen utan problem, men... känns så segt bara. du vet? äntligen går det bra, det rullar på.. aja. livet är fullt av nedslag, så det är väl ingenting att gnälla om.
    hoppas vi snart har nya jobb båda två då!:)*lyckospark*

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget