måndag 7 januari 2013

Lite sent Nyår

Åh nyår vad så himla roligt! Det var god mat, härliga vänner, kaos, fyrverkerier, spyor (men inte från någon av oss som tur va..) knepiga grannar och en jädra massa alkohol. En fantastisk kväll och natt rundades av vid kl07. Mådde faktiskt inte helt åt skogen dagen därpå som tur var. Då min kamera inte var med så mycket under kvällen så snodde jag några bilder från Ejan
Veckan som hade gått har mest gått åt att ta det rätt lugnt förutom i fredags när vi gick ut. Först hängde Sean och hemma. Vi dansade till Abba och MJ och drack vin innan vi drog till Street Life för att träffa massa härligt folk. Sen gick vi två tillsammans med Joanna till Nef och klubben Good Life. Life hit och dit. Vi hade så jävla roligt! Dansade tills stängning och jag njöt av att vara ledig på lördagen. Tog en fika med härliga Maria som jag lärde känna i San Fran förra året. Sen blev det hemmakväll med massa filmer då urinvägs-infektionen gjorde sig till känna igen. I söndags jobbade jag och på kvällen gick S och jag till Moon på middag. Vi fick "The Love Hut" att sitta i, väldigt romantiskt och fint. Vi pratade om när vi träffades och hur bra vi är. För varandra alltså, inte i allmänhet. Sen tog vi ett par glas med Claudine och Christoffer på Pustervik. Idag har vi spelat tennis och jag har fått respons på min uppsats vilket resulterar i några dagars arbetande för att få i ordning den så som min handläggare vill ha den... skoj! Den här veckan är även starten på detta årets mål: att jogga 20km. Jag har gjort jogg-scheman som jag ska följa under året. Alltså att jogga ett visst antal km per vecka till att börja med. PEPP!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget