söndag 20 januari 2013

Kall helg

Fortsätter med mina vecko-liga mål. Jogga alltså. Sitter nu och är sjukt omotiverad till att jogga, men ska ta mig ut alldeles strax. Det går egentligen rätt bra, men det är svårt när inte Sean springer med mig.
Helgen har i alla fall varit jätte mysig. I fredags hade vi Jonna & Elvira över på middag. Vi drack massa vin och åt jätte god Thai-mat som Sean lagade. Vi hamnade på Avenyn och runda av på Orgia. Vi var rätt sega i lördags men va ute på en lång och kall promenad i stan. På kvällen gick vi på Joakims 35-års kalas. Daniella & Joakim hade gjort egen sushi och massa annat gott. Hur kul kväll som helst! Jag var tvungen att gå hem vid kl02 för att jobba på söndagen. 
Idag har jag jobbat och gick sen till Röhsska för att träffa Elvira & Iggy. Fin helg! Nu... ska jag bara lyckas komma ut i kylan igen också... suck!



Bästa kanelbullen i stan, på Da Matteo 

Breakfast for champions

Soligt & kallt i Göteborg

Lördagsfika på Antikhallarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget