onsdag 16 januari 2013

MÅNTISONS

Har haft några bra och härliga dagar efter en mysig helg. Va ute med Elvira i söndags och träffade massa roligt folk som jag inte sett på jätte länge. Va rätt trött i måndags men S & jag fick äntligen träffa Tess & Jens lilla Bob! Sötaste goungen i världen! Bara 14 dagar gammal. Så fint. Vi gick en lång promenad i kylan, sen åt vi lunch på Pustervik.
Vi har varit ute och joggat rätt mycket det senaste. Tyckte det var lite komiskt att man måste ta på sig samma kläder som man har när man åker skidor, för att ta sig en jogg i Sverige just nu. 
Idag fick jag fika-sällskap av Emmeli & Ejan. Det var så himla mysigt. Ejan flyttar ju till Sthlm imorgon. Känns sjukt tråkigt men är väldigt glad för hennes skull. Vi hängde igår på Publik med Elvira och åt middag och hade en skit fin kväll. Hon kommer saknas otroligt mycket... 

Har precis fått reda på... ja, inte mitt betyg, men i alla fall att jag har klarat min c-uppsats. Vilket innebär att vi måste fira lite! Ska ut nu med min följeslagare Elvira! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget