onsdag 9 januari 2013

Evighetsprojektet

Heh. Ja webcamen på den här datorn är ju lite förvirrande måste jag säga. Försöker förstå mig på Windows 8 och det är inte JAG som är problemet vill jag tillägga. Hur som. Vad som händer just nu är följande: fick tillbaka min uppsats med tusen bra och jobbiga kommentarer av min handledare. Saker jag måste ändra och fixa till. Jag ska jobba hela helgen fr.o.m fredag så jag måste plugga allt vad jag kan tills dess, för kursen är slut i nästa vecka så jag vet inte riktigt hur den här veckan kommer gå. Alls.
Dessutom börjar nästa kurs snart! 22a januari ska jag vara nere i Malmö och börja läsa Kulturjournalistik. Känns SÅ pepp och spännande!
Utöver det så är den här veckan början på detta årets mål och hela komma-igång-med-träning-igen. Tränade jätte mycket i höstas men sen när uppsatsen satte igång och det samtidigt blev snö och kallt så slutade jag jogga och tog sovmorgon. Hela tiden. Så i måndags spelade vi tennis, igår joggade vi 6-7 km och ikväll ska jag jogga igen. Känns bra men jag är trött. Hela tiden. NU: plugga mera. Evighetsprojektet som aldrig verkar ta slut.



2 kommentarer:

  1. sitter och ler åt din kommentar. att allt kommer ordna sig är allt man behöver höra ibland.
    och det kommer det! ordna sig alltså! glöm inte att andas bara. puss.

    SvaraRadera
  2. ja det är ju så enkelt! underligt att man inte får höra det oftare, men också att man inte hör det från personer som man förväntade sig skulle säga det. t ex som våra handledare. :)

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget