måndag 28 januari 2013

Back to life

Tillbaka till verkligheten. Herre gud. Jag var utanför dörren idag för första gången sen i tisdags. Nästan en hel vecka. Jag har varit SÅ. SJUK. Och nu är Sean och alla andra sjuka också. Vi har suttit som i karantän i mammas lägenhet allihopa framför tv:n. Jag har massor av skola, men inte klarat av att läsa mer än 20 sidor. 
Men idag lyckades jag ta mig ut. Åkte till Tjallamalla för att hämta ett par klädhängare och lite annat till lägenheten och mamma. Butiken är helt tom nu. Så tråkigt. 
Åkte hem och såg till att få lite pluggat. Har mer jobb med uppsatsen. Parallellt med nya kursen. Väldigt mycket skola helt enkelt. Och CSN får jag inte förrän jag är godkänd med uppsatsen... tur att man har lite lön och sparpengar. Hur skulle man annars klara sig? Jävla skit system. 
Idag fick jag krupp på vår lägenhet, så Sean och jag möblerade om. Det är perfekt nu. Väldigt Feng Shui. 
Imorgon fortsätter verkligheten. Skola skola skola skola. Och förhoppningsvis träffa Joanna som varit borta alldeles för länge. Och Evelina till helgen. Och Elvira. Och alla andra godingar som jag saknat. Bra vecka! 


1 kommentar:

som tänkte något efter detta inlägget