onsdag 24 november 2010

Update!



Usch har varit jätte sjuk!! I lördags gick vi ut på kvällen, kände mig hängig hela dagen. Inte ens yogan fick mig piggare, men jag trodde bara att det va lite allmän höst-hängighet, så jag trotsade det, och åkte till Tresor med Kalle och dansade till Johannas set. Emelie kom dit, så super-trion drog till Berghain kl06. Vi dansade, musiken var som vanligt helt fantastisk. Efter ett par timmar hängde jag mest i soffavdelningen, och kl11 kände jag att det bara inte gick mer. Tog taxi hem, somnade snabbt, och kl15 när jag vaknade hade jag febern från helvetet och halsmandlarna hade svullnat upp till två pingisbollar! Jag sov nog i... ja, från kl11 på söndagen, till måndag eftermiddag nån gång när jag tog en dusch och ett glas vatten. Har i stort sett bara sovit. Igår mådde jag lite bättre, och idag känner jag mig helt ok.

Idag hade jag skolchatt kl10, som va helt jävla värdelös! Någon ny lärare som bara hoppade in idag, och det va skit kasst. Jag skällde och gnällde lite på honom, och skulle egentligen haft någon "elev-analys"-chatt nu kl13, men jag va på pissed så jag sket i det. Det är inte nödvändigt, och dessutom orkar jag inte sitta framför datorn i två timmar till.
Så, istället har jag packat! Och gått igenom alla mina tre proppfulla necessärer och små kartonger med smycken och krimskrams. Allt från halsband, till små gamla parfymer, ringar till broscher. Jag har så mycket saker! Galet.







OCH! Idag snöade det för första gången! Jätte mysigt! Tror inte att det syns så bra. OCH! Det andra braiga som hänt; jag kommer i mina skinny-jeans igen! Så jäffvla nöjd! Dom är dessutom bekväma! Behövde inte ens kämpa mig i dom. Väldigt, väldigt nöjd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget