fredag 12 november 2010

Jajja

Suger ju att jag läst all min skollitteratur jag har tills på onsdag, det fattas en jävla bok. Har ringt runt och kollat både butiker och bibliotek och allt i Berlin, men icke. Så boken jag behöver kommer till Gbg om två veckor, samtidigt som jag. Så nu börjar jag läsa litteraturen till några veckor framåt, bara för att inte hamna efter igen.

Haft en skit bra dag. Började med att gå upp kl08, gjorde kaffe och kl08:30 kom Johanna och vi gick på morgonpromenad i över en timma. Pluggade. Gjorde ärenden, unnade mig en 2nd hand tröja från Valentino (underpris självklart *älska*), sen fika med Mina på hennes jobb.
Nu sitter vi här. Kalle och jag. Goa som få och borde sova, men kan inte.
Imorgon blir det morgonpromenad igen, plugg sen SWELAND. I helgen ska jag till Berghain och är så in i helvetes pepp alltså! Allt för längesen jag va där, och höst innebär BERGHAIN. ÅH! Peppe är oändlig!
Lifelovvin igen. Känns väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget