torsdag 4 november 2010

Hemtenta

Har ont i huvudet av att jag blivit förkyld igen, och att ha suttit framför datorn hela dagen. Jag fick min tenta i morse. Jag har blivit lite sjuk, och kunde inte läsa någonting igår, kollade bara på serier och tänkte. Så, istället för att sätta igång kl09 i morse började jag vid halv tolv. Men, nu är klockan 19:30 och jag är klar med 3/5 frågor. 1½ sida per fråga. Imorgon ska jag göra dom sista två, läsa igenom allt, be Kalle och ett par till personer läsa, sen maila in. Känns helt kanon. Jag har fram till söndag 23:55 på mig. Gatt!

Jag har mailat med mamma, och på grund av massa strunt hemma kommer jag åka till Göteborg tidigare än tänkt. Ska boka om min biljett imorgon. Så mer mys med familjen, mer fika med Elvira & Iggy, mer tid med andra fina som jag vill träffa, sen två veckor i Egypten med Kalle. Är helt sjukt, har inte fattat att vi ska åka alltså. Men, det ska sjukt lol.

Nu ska vi snart gå ut och äta. Kalle & jag har suttit och pluggit i 8-9 timmar, så vi unnar oss middag ute med vänner.

Började just lyssna på Thåström för att Jessi skrev det. Fan va bra han är. Mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget