lördag 20 november 2010

Lördag morgon



Fredag kväll spenderades med flum i soffan. Kalle gick och la sig tidigt, jag likaså, men började titta på youtube klipp från Oscars awards, och kunde inte sluta. Somnade nån gång efter kl03, så kl09 orkade jag inte riktigt upp, men kl10 tvingade jag mig själv.
Nu har jag täcket över mig igen, ser på SATC-avsnitt och dricker kaffe. Resten av dagen ska spenderas med att plugga, yoga kl16, sen hoppas jag på att kunna sova några timmar. En lång disco nap. Ikväll och lördag ska spenderas på Tresor där Johanna spelar och därefter Berghain tills vi inte orkar mer.



I torsdags gick vi för första gången på månader ut allihopa i kollektivet på Duckerstrasse. Det var trög startat hemma hos oss med Adrienne & Kokko, men till slut är vi kom till Kleine Reise blev det mycket bättre. Musiken va kanon, endast hits från 90-talet. Det blev sen torsdag, och promenad hemåt med Kalle kl5.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget