söndag 7 november 2010

Fredag utan röst




Utan röst gick jag ändå ut i fredags med detta sköj-gänget. Vi hamnade på Köpi vid Ostbahnhof som är en punkklubb i en källare med vatten som rinner ner från taket, utan toalett, men öl för 1 euro. Dom körde 80- & 90-tals musik och det va goer stämning.
Jag gick som vanligt hem alldeles för sent, och igår lördag va min röst helt obefintlig. Det är nog ingen annan i mitt kollektiv än jag som klagar över detta, men jag får lite panik när jag tänker på allt som jag vill säga, och som jag inte kan. Så jag går runt och viskar/väser till Kalle & Emelie. Ganska kul, men lite jobbigt.

Jag blev precis klar med min tenta. Jobbade inte på den alls igår, bara en fråga i fredags, men gjorde ju så mycket på den i torsdags, så det har varit en rätt lugn helg.
Nu ska jag lämna lägenheten, få frisk luft och bestämma mig för något som blir kvällens UNNING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget