torsdag 2 december 2010

Göteborg Hittills

Ojojoj. När jag väl kommit igenom den förbannade tullen på Landvetter som va det värsta jag varit igenom (förra torsdagen), så va jag äntligen i Göteborg.
Sen dess har jag njutit av kärlek och närhet från E, mammas vardagsprat som jag lyssnar på ett halvt öra, samt några nära vänner som jag verkligen saknat.

Jag har knappt druckit någon alkohol alls, inte gått ut (förutom en timma på EXCET av alla ställen) och både simmat 1,5 km på Valhalla och varit på Hagabadet med Johanna där vi styrketränade.

I lördags sa vi hej då till Jenny som flyttade till Oman igår. Den goa bilden på Johanna och Jenny visar precis hur KUL vi hade på excet.









Vin & ost med Sessili & Daniel i pappas lägenhet





Fika på den franska smärtan med E



Hittade massa fint på QC som vanligt





Nu sitter jag hos min mamma, sippar på gott vin framför kakelugnen som ger mysig värme, har ätit fisksoppa och ska snart gå ut på den första ölen hittills i GBG. Nästan skrivit klart en analys som jag stressade upp mig för helt i onödan.

2 kommentarer:

  1. Men henne känner ju jag med! Hon är tillsammans med Rickard va?
    Liten värld. When are you back, sistah?

    SvaraRadera
  2. Ja! Haha. Ja, kalle sa att Rikard sa att alla som klipper sig bra klipper sig hos dig. Stört liten jävla värld! Johanna är typ en vän som går way back till både Kalle & mig.
    I Gbg 21-28, Berlin den 28- long long time

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget