måndag 6 december 2010

Bra födelsedagsfirande...







... men en rätt så dålig födelsedag. Men, skit samma! Får hoppas på tårta & frukost på sängen nästa år helt enkelt. Egentligen det enda jag Ville ha, men... Bortskämd kanske.
I lördags firade vi i alla fall min dag, eftersom söndag kan va lite svårt med utgång i detta insnöade land. På Röda Sten skakade vi rumpan i flera timmar, jag hade skit kul.

Nu har jag precis packat om väskan från och till något som känns helt overkligt. Istället för att vara fylld med gråa stickade kläder, och massa svart är den nu fylld med vita & blommiga sommarplagg. Tidigt som tusan (5:30) kommer Kalle & hans mamma och hämtar mig med bil, så kör vi till Landvetter och K & jag åker vidare flera timmar på flyg till Sharm el Sheik, Egypten. Jag ska göra mitt bästa att hålla mig borta från hajar. Nu har det varit 5 hajattacker på mindre än en vecka. Och nej jag skojar inte när jag säger att det är PRECIS vid vårat hotell. PRECIS. Jag såg på nyheterna och SÅG hotellets brygga. Känns lite tråkigt, men så fort dom får tag på den hajen och badförbudet är över, så ska jag dyka och kolla på reven och alla fantastiska koraller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget