torsdag 30 december 2010

GUTEN MORGEN






Igår va en rätt bra dag. Förutom att den sista och viktigaste boken jag behöver i min kurs inte finns nånstans i Berlin. Det suger. Men Kalle & jag åkte in till stan. Till Weekday, där han fyndade ett par tröjor och jag denna fantastiska fusk päls & ring. Vi köpte varsin så nu är det våra bästis-ringar. Vi insåg direkt att vi kommer skada våra fingrar så många gånger på fyllan när vi ska slå dom mot varandra, som någon slags "high-five" grej. MEN, tills dess njuter vi av dom.
Vi drog runt på stan ett tag, sa hej till bakfulla Jessi på Ben Sherman och sen åkte vi och handlade. Vi (Kalle) gjorde pannkakor till hela kollektivet så det blev pannkakskalas i mitt rum med Brendan & Jocke.
Efter lite, väldigt lite, plugg såg vi på skräckfilm tills vi somnade. Rob Zombies Halloween & M. Night Shyamalan´s senaste DEVIL. Den va rätt bra faktiskt. Men som vanligt med ett religiöst budskap som jag gärna klarar mig utan.

Nu är kaffet snart upp drucket, och jag ska läsa lite i min Peggy Guggenheim bok. Sen blir det nog en promenad när Kalle vaknat, en kaffe på Bonanza och sen hem och plugga innan Hot Yoga ikväll med Frida.
Ha en bra dag. <3

2 kommentarer:

  1. Du kan va fin! Hoppas verkligen att du kryar på dig ordentligt och blir frisk snart!
    Vi ska ha en väldigt lugn nyårsafton, säg till om du/ni vill haka på lugnet.
    PUSS

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget