tisdag 26 oktober 2010

X







Det finns verkligen så mycket trevligare saker än att sitta ensam en kväll i Berlin och plugga. Till exempel köpa take away med två av sina bästa bögkompisar och dricka vin.
Vi öppnade en asiatisk present som jag fått på vår inflyttningsfest för ett par veckor sen. Jc fick förklara för Tim & mig vad vi skulle göra med allt. Det va massa papper och låtsas pengar, och dom skulle man lägga ihop, sen elda upp i hyllning till någon död person. Jag gjorde till Michael Jackson först, sen kom vi på att han nog har allt han behöver. Så Tim gjorde en till Britney Spears, trots att hon inte är död än, för han menar på att hon nog inte har så lång tid kvar. Jc spelade piano och tyckte att alla vi ville hylla va idioter. Sen hittade vi papper med massa små guldblad på. "Dom ska ni sätta på en Buddah", sa Jc. Tim satte fast dom i Jc´s ansikte istället. Då va helt plötsligt Tim också ett asshole.
Tim & jag avslutade kvällen med att drömma oss bort i den senaste Twilight filmen. Vi kom på en sista bok, den 5:e som kommer sluta med att Edward & Jacob äntligen erkänner kärleken dom känner för varann, dumpar den bajsnödiga Bella i något dike, och lever lyckliga i alla sina dagar! (Det va Tim´s version, inte min).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget