fredag 22 oktober 2010

ONS&TORS






I onsdags gick jag på bikramyoga med Frida, efter det åkte vi hem till henna & Jessi, där Jessi & Karro hade lagat en grönsakspaj. Vi drack mängder med vin, och satt och tjötade i köket. Jag blev cp full. När minns jag inte riktigt, och det va riktigt längesen jag blev det senast. Det kan ha att göra med att jag svettades ut ca 3 liter vatten på yogan precis innan... Anywho.
Igår va jag jätte sliten. Kalle åkte till Göteborg, jag skulle plugga, men det gick inte. Kl15 jobbade jag på fiket. Emelie kom dit och hängde med mig fr kl17-21. Vi fixade blommorna och lyssnade på musik. Sara kom dit och vi hade tjejsnacket Allan.
Emelie och jag drog hem, och åkte sen till Sony Center med Timothy och gick på bio, såg The Social Network, väldigt bra. Vi hade med oss vin & öl in, och köpte mängder med popcorn.

Inatt va jag uppe påp skype till kl5. Va ju inte så smart kanske. Nu måste jag plugga... Sen ska jag klippa mig kl17 hos Knutsson, sen jobba igen kl20-02/03. Ah. Ingen tid för sömn! Ligger jätte långt efter i läsningen. Kan inte koncentrera mig längre. Måste skärpa mig. NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget