lördag 2 oktober 2010

WEEKDAY&WHITE TRASH

TORSDAG

tröttis & snusis



I torsdag vaknade jag med lite smått panik, och skulle börja på min tenta. Det gick bra, pluggade på helt OK hela dagen.
På kvällen åkte vi in till stan, och gick på Weekday fst, vilket för övrigt är preciiiis som i Sverige, ända skillnaden är att det finns hur mycket dricka som helst, det är inte vrålknökat, utan man kan faktiskt röra på sig, samt mat! Där va vi, struntade i efterfesten på Villa och gick hem och sov i stället.

FREDAG


Det är tydligen coolt att röka







Igår, efter timmars pluggande (jag på café och Kalle hemma), så bestämde jag att vi skulle unna oss en liten mini utgång. Emelie fixade lista och bord åt oss på White Trash, så vid 22:30 stod vi redo, och beställde en kanna på 1,5 liter vodka/lemonade. Efter det gick vi till Bergstübl och träffade Elin, och Andreas spelade skivor. Sen frös vi nästan ihjäl på väg hem, så det blir en kortsträcka med taxi. Vi myste ner oss i min stora säng, tänkte på stackars Emelie som slavade på White Trash, och somnade till Beyoncé´s Halo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget