onsdag 6 oktober 2010

MÅNDAG

HÄNG HOS JESSI




Åkte hem till Jessi runt lunch, för att bli bjuden på kaffe och kanelbullar av den stackars flickan. På toaletten blev jag förvånad över dom 8 tandborstarna som fanns, med tanke på dom tre töser som bor där. Tyckte att jag börjar se gammal ut.
Vi åt lite lösgodis, pratade om livet och massa skit till kl16 när hon skulle börja jobba. Då åkte jag in till Mitte och mötte upp Emelie.

EMELIE & JOSEFIN HÄNG







Vi gick till ett lunchställe som jag va på med Jc, Tim & Kalle för några veckor sen. Supergod sallad, och sen unnade vi oss världens största bakverk. Vi orkade inte ens äta upp hälften, men tog med resterna hem för att senare på kvällen, ihop med rödvin och film, proppa i oss dom.

2 kommentarer:

  1. den röda är min, den orangea är daniels, en med namnskylt på är jakobs. resten vet jag inte. jag vet bara att vissa andra har typ fyra olika. varför vet jag inte. kanske kör en färg per veckodag eller nåt.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget