fredag 29 oktober 2010

TORS




Igår läste jag nästan en hel bok till skolan. När mina ögon gick i kors mötte jag upp Jessi och gick till C/O och såg deras senaste fotoutställning. Efter gick vi en promenad, bestämde oss för att fika, men råkade hamna på COS där vi båda två hittade fina saker. Jag köpte ett svart, snyggt linne, en svart underkjol & ett par gråa knästrumpor i ull. SEN gick vi och fikade.
Väl hemma fortsatte jag att vara cp trött, lagade middag med Kalle & la mig i sängen 22:30 och somnade en timma senare.
Vaknade halv åtta, snoozade i nästan en timma innan jag gjorde mig ordning och åkte ner till bikramyoga i Kreuzberg.
Nu ska jag ta BORT datorn fån knäet, läsa klart boken, sippa upp kaffet.
Vi har besök i kollektivet just nu av Jayne, Karls kompis från London, och senare ikväll kommer E. Kvällen kommer eventuellt bestå av middag, galleriöppningar & lagom fest.
<3

4 kommentarer:

som tänkte något efter detta inlägget