tisdag 1 oktober 2013

Barcelona

Hittills har vi bara haft det gött. I fredags när vi kom käkade vi i närheten av lägenheten i Gràcia. I lördags gick vi runt hela dagen. Köpte frukt i en saluhall där man helst bara ville köpa allt. Allt fanns där dessutom. Vi gick ner till stranden, mest för att få se havet. Vid midnatt nån gång promenerade vi ner och mötte Mai, Stephan och Ciccis pojkvän på en bar och spelade biljard och drack bärs. Det blev en sen härlig kväll, men tyvärr resulterade det i att jag inte pallrade mig upp till Row i söndags. Jag tänkte att jag skulle sova ut och sen åka på eftermiddagen, men det var bra strandväder så Adam och jag hamnade där igen. Vi stannade på ett ställe som bokstavligen var ett hål i väggen, med sittplats för 8 personer om man knödde sig och åt sjukt god tapas! Vi mötte upp en kille som Adam är bekant med och hängde en stund på kvällen. Igår gick vi till stranden IGEN. Man kan ju bara inte undvika det när det är så sjukt fint väder och vattnet är perfekt temperatur. Vi gick en annan väg ner den här gången och hittade vad som numera kommer att vara "vår badplats". Jag har pluggat lite de senaste dagarna, på grund av deadlines i skolan. Hade en igår som jag missade så jag ska jobba med den nu... Träning har blivit ersatt av timmars vandrade varje dag. Än så länge har det varit fint väder, så jag njuter främst av det. 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget