lördag 3 november 2012

Ugh.

Jag har pluggat så flitigt hela veckan. Sjukt stolt över mig själv. I torsdags var jag bara tvungen att komma ut lite. Träffade Elvira och åt lunch på Rawfood Baren, kaffe på Da Matteo och jag köpte mig ett par Örjan Andersson jeans från jobbet. Bra dag! Lite plugg. Precis vad jag behövde.

Igår var vi på middag med Jenny, Emmeli, Ejan & Elvira. Käkade på Meze och gick sen till Street Life (??) på 2:a lång. Asså. Dessa nya barer som bara poppar upp. Utan något tema eller mening. I don´t get it. Men alkohol serverar dom! Det var ju tur. Elvira försökte få med alla till Rockbaren vilket hon som tur var inte lyckades med. Där har jag inte varit sen jag var 17 och har ingen som helst plan att gå tillbaka. 

Nu är det dags att gå till jobbet. I totalt spöregn. Efter jobbet ska S & jag eventuellt flytta in i en liten lägenhet en trappa ner. Yay! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget