fredag 23 november 2012

Thanksgiving

Igår gav jag mig själv en välbehövlig sovmorgon. Jag har varit uppe rätt tidigt mån, tis & ons för att jogga innan hela dagar av plugg. Så igår låg jag kvar. Till 9.30. Helt fantastiskt! 
Sen fick jag världens bästa fikasällskap över på fika, Kalle! Kom från Berlin och stannar hela helgen. Vi drack kaffe och fikade hos mamma i flera timmar innan jag var tvungen att fortsätta skriva och han skulle hämta Iggy på dagis. 
Sean och mamma förberedde Thanksgiving middag under eftermiddagen. Kalkon, sås, potatismos, vegetarisk stuffing, grönsaker... you name it. Så jädra gott alltså! Claudine, Daniella, Joakim, Diego och några av mammas vänner kom över. Vi drack mängder av vin och åt och åt och åt. Seans och min andra Thanksgiving ihop! Första i detta hemmet, någonsin. Men definitivt inte den sista. 



Ikväll har vi fest på jobbet! Det kommer bli helt galet antagligen. Hur mycket folk som helst som har osat på fejjan. Om man är sugen på att komma kan man kunna stå med på listen till kl14 idag, och verkligen komma i tid. Man får 15% på allt i butiken dessutom! Tjallamalla that is alltså. 

2 kommentarer:

  1. Ingen bild på kalkonen? :-P

    Hoppas ni har det bra, bara varit sjuk och sjuk och sjuk igen, förhoppningsvis snart slut på det, hemskt tröttsamt, men vill så gärna ta den där fikan snart, hoppas vi kan synka oss tillräckligt för nån timme på nåt mysigt café eller så... ;-)

    Ha det så bra, Kram!

    /HannaPanna

    SvaraRadera
  2. nope.:) vad ju mest vego-mat!

    uschdå!! krya på dig ordentligt!
    ja fika får vi allt ta att fixa snart! kram!!

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget