tisdag 13 november 2012

Jävla Ikea

Igår jobbade jag några timmar efter att ha panik över min uppsats som är typ det veligaste jag hållit på med i hela mitt liv. Hur som, jobbade och sen kom Elvira förbi och vi tog en kvällsfika på Da Matteo. Jätte mysigt! Drack chai latte och kändes som när vi var tonåringar. Minus att vi då satt i en gaskammare och kedjerökte cigg och hade betydligt mer kajal under ögonen. 



Idag kunde vi som vanligt inte komma upp förrän nån timma senare än tänkt. Sover så gott och kan verkligen inte tvinga mig upp på morgonen längre. Vi gav oss ut på en jogg som gick så där för mig nu efter att ha varit sjuk. Jag lunchade med Ejan på Pustervik. Hon visade lite av de bilderna som hon tyckte blev bäst på vårat lite foto-shoot vi hade här förra veckan. Ett tjuvkik kan man få på hennes blogg HÄR.  Jag satt kvar efter maten och försökte få lite mer klarhet i min uppsats efter att ha tala med en konservator vid Konstmuseet i 30 minuter på telefon. Gick rätt bra och är lite mer inne på ett bra spår nu. 
Gjorde lite ärenden och köpte nytt puder från Face på Cybtekk som har 50% rabatt nu!!
När jag kom hem hade Sean varit gulligast i världen (what´s new?) och köpte mina favorit blommor och vin. Men det kunde jag inte njuta av länge innan vi skulle dra iväg till Ikea med mamma & Emma. Vi var rätt mongo och hade skoj men vi köpte fel stl på madrassen som vi ska ha till sängen. Så det är bara att åka tillbaka imorgon. Suck! 



Nu Lost & Pinot Noir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget