tisdag 6 november 2012

Fantastisk helg

En aning sen med uppdatering om helgen. I fredags åt Ejan, Emmeli, Jenny, Elvira, Sean & jag middag på Meze. Vi drack drinkar, vin och åt god mat och pratade som vanligt en massa skit. Bokstavligt talat. Sen hamnade vi på 2:a lång och fortsatte med Frida och lite annat ströfolk. En otroligt fin och underhållande kväll som blev natt och ledde till en arbetsdag som var väldigt fin med Madlen. Vi stannade och tog en bers på soffan efter stängning innan det var dags för att fortsätta helgen. Vi firade Jennys 25-årsdag lite hemma hos mig med mellanstadie-snacks och gin-drinkar. Sen bar det av till ett rätt otippat Calor i Vasa. Vi skakade rumpa till reggaeton och annat tills stängning och jag hade verkligen skit kul i fantastiskt sällskap.
I söndags blev en rätt slapp dag när jag insåg att jag låg rätt bra till med skolan och helst bara villa se på film. Vi hyrde film. Kändes sjukt... 90-tal. Och bra. Göra rätt för sig! 
Igår hade jag och Ejan en rätt spontan foto-session hemma hos mig. Allt från att bada med citroner till att stå i bara trosor i min nya lägenhet med knepiga detaljer. Blev nog sjukt bra. Fick se ett litet tjuvkik på hennes blogg HÄR. Så duktig så.
Idag åt vi lunch med Elvira, efter att jag blev klar med alla uppgifter innan själva c-uppsats skrivarkursen börjar! SÅ skönt att vara klar! Sean och jag joggade i duggregnet. Så himla härligt. Har inte varit ute på ett par veckor så det var verkligen på tiden. Elvira kom hit på kvällen för att se lägenheten. Sean fixade middag och vi drack bubbel. Livet är allmänt fint.

Imorgon kör vi till Stockholm, bland annat för att se Beach House! Men även alla fina vänner! LOVE











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget