söndag 11 november 2012

Stockholm

Igår kom vi hem från Stockholm. Åh det var så himla fint alltihopa! Synd bara att jag blev sjuk efter första natten. Det trotsade jag dock så mycket jag bara kunde. 
Vi var som sagt på Beach House i onsdags. Det var en jätte fin konsert men jag blev trött och tyckte mest att musiken var som sömnpiller. Men det var Seans b-day present så jag försökte att inte klaga allt för mycket. Efter konserten promenerade vi hem genom Gamla Stan och tog oss en bers på en bar.
Vi sov ett par nätter hos Alec & Tobi på Söder. Käkade lunch med Alec på Martins Gröna, hur gott som helst. Alec och ett fint gäng tjejer hade sin klubb Birds på Berns på torsdagskvällen som verkligen var kanon. Daniella & Ali spelade skivor och HELA dansgolvet var på fantastiskt humör. Verkligen en kanonkväll. Det blev efterfest till 06 på morgonen med massa fint folk. Lite slirigt, men väldigt kul.
I fredags var vi helt döda och tog oss hem till Joanna som skulle husera oss sista natten. Hon bor i ett jätte sött och mysigt hus med ett par killar. På kvällen blev det middag med hela gänget som kommit från Göteborg och några från Sthlm. Middag på Koyko och sen drinkar på Pleasant. Sjukt fin kväll! 


ONSDAG 




TORSDAG









FREDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget