fredag 16 november 2012

Lyxlunch

Har haft lite kvalitetstid med min föräldrar de senaste två dagarna. Dock en och en. Mamma bjöd mig på lunch på Kometen i onsdags. Rödspätta och ett glas vitt. Hur bra som helst. Sen gick vi på balklänningsjakt för henne, men jag hittade grejer som jag var tvungen att prova. Världens 90-tals klänning, ganska tacky men sjukt najs. Tunna band och paljetter! Den andra är också fin men lite mer tidslös. Blir nog någon av dom till nyår tror jag. 

Igår blev det god men inte lika lyxig lunch med pappa på Saluhallen Briggen. Vi diskuterade mest min uppsats och idioterna i SD. Fin dag. Fick en del skrivet så det kändes bra. På kvällen drog vi till Majorna för att hämta lite grejer på vinden. Tog med Elvira hem på middag efter. Soppa och rödtjut hos mamma. 

Nu blir det jobb och plugga. Sen arbetshelg. Men förhoppningsvis lite tjejer hemma imorgon kväll. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget