tisdag 30 oktober 2012

Istället för plugg....

Känner mig som en riktigt blogg-tjej när man skriva om att man är uttråkad och lägger upp kort på sig själv när man VISAR hur uttråkad man är. Kill me!
Men jag är egentligen inte det, utan alldeles för stressad. Och när man då pumpat ur sig massa skol-jobb så blir jag liksom helt stissig efter. Jag har två doktorsavhandlingar att läsa och recensera samt en till uppgift att referera 7 olika texter. Detta ska vara klart nästa fredag, men eftersom vi åker till Stockholm på onsdag (YAY) så har jag bara tills dess på mig. SÅÅÅ... istället för att skriva här borde jag skriva det. Men just nu står det helt still. 
Hur som, så har jag klarat mig rätt bra hittills. Men det kräver ju att det håller i sig för att kunna bli klar. Istället gör jag allt ifrån att kolla upp fler resor som jag planerar för framtiden samt peppa och planera inför Stockholm nästa vecka. Ska se Beach House på onsdag, och förmodligen festa resten av vistelsen! Fint som snus.  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget