tisdag 9 oktober 2012

Mmmmm

Har varit några fina höstdagar nu. Eller, hösttimmar i alla fall. I lördags på dagen var det så sjukt fint när jag gick till jobbet. Hittade även en jacka/kavaj/kappa vad det nu är som jag liksom....... kärat ned mig i. Igen. *suck*




Idag gick jag en mega-lång pw upp genom Änggården till Änggårdsbergen och Botaniska. Var så jädra fint alltså. Fantastisk utsikt och träden har blivit så himla fina. Jag verkar även ha fyllt 67 sen helgen?? Nu ska jag till Cybtekk och eventuellt bli gråsa i håret!











2 kommentarer:

  1. jag är också en förklädd 67åring, men kom igen, det ÄR ju så himla gött att gå ut i naturen och bara NJUTA!! :D

    SvaraRadera
  2. i know!! :) igår var vi runt delsjön efter att vi spelat tennis (IGEN 67 år) asså. så vackert. så fint. vill bara vara ute HELA tiden.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget