tisdag 25 september 2012

Tjejer

I lördags skulle jag inte gå till jobbet så jag gick ut på promenad i stan med Tess och Kristin från NK. Provade lite jeans och fikade. Mötte upp med Elvira och Iggy för mer fika och promenad. På kvällen tog mamma och jag en taxi hem till dom för att hänga i köket och prata om lejvet. 
I söndags blev det inte mycket gjort direkt. Gick en sväng till KTB och pluggade en aning och skickade in mitt första referat, som jag tror är på tok för kritiskt. Men vi får se. 
Igår jobbade jag min första hela dag på Tjallamalla med Madlen. Det kändes jätte bra och jag är verkligen pepp på att jobba där med henne och en till tjej som jag får träffa imorgon. Sjukt fina och roliga saker i butiken, och fint att få fint besök under dagen också. Jag ska jobba några timmar på både fredag och lördag också, och på lördag efter stängning blir det nog lite häng i butiken med lite bers och sånt. Om någon är sugen! 

Igår kväll efter jobbet hade vi rejält tjej häng på Cybtekk med Elvira, Essy, Anna & Emmeli. Vi gick till Pustervik en sväng efter och kände oss sjukt gamla. Och sen till Öltullen och kände oss... inte så mycket nånting tror jag. Gick hem i spöregnet med Sean i telefon. Det var fint. Sån där liten fånig vardagsromantik när man får sällskap på vägen hem från andra sidan jorden mitt i natten. Fint. 


Nu intensivt plugg (hoppas jag) i några timmar. Lunch med Ejan. Drink med Maria. Jobb imorgon. Snubbe på torsdag. Sweet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget