fredag 21 september 2012

Aldrig frisk



Hösten är här, mamma tände en BRASA, man ba OKEJJJJ... kallt som tusan här hemma. Och aldrig får man vara frisk! Åkte till vårdcentralen idag och jag tänkte att jag kanske fått halsfluss. Men det hade jag inte. Det finns ingen förklaring på den här eviga febern som bara inte försvinner. Fick ta blodprov och dom skulle höra av sig om dom hittade något. När dom ringde tänkte jag bara: skit också. Och ja, tydligen är min järnbrist "tillbaka", som om den någonsin lämnade mig liksom. Men jag måste vänta ur infektionen jag har i kroppen nu, så jag ska tillbaka om 3-4 veckor och göra en mer genomgående behandling. Igen. Som jag gjort typ tusen gånger innan. Men lika bra att få vettig medicin för det och vara pigg istället för att vara trött och hängig hela tiden. 
Snart klar med mitt första referat, 1/5 tror jag... hoppas verkligen att jag kan gå och jobba imorgon! Är så pepp på att komma igång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget