måndag 10 september 2012

Så varmt

Efter den roliga men hårde natten i fredags chillade jag i lördags. Gjorde ett par ärenden och på kvällen kom Johanna förbi oss innan fest så Emelie, J & jag hängde i köket lite och käkade pizza. Em & jag kollade på Girls tills i somnade.
I söndags blev det inget Mauerpark-säljande, utan det blir nästa vecka. Bli av med allt hoppas jag!! Em & jag tvättade och gick på promenad i en kyrkogård. Sen träffad vi Dinos och gick till ett litet italienskt ställe och köpta pizza & tiramisu. Fortsätta att strosa runt i flera timmar. Middag på ett Thai-ställe. Sen filmkväll hos Elin & Andreas med Adela.

Idag käkade jag frukost med Tobias, Johanna, Anna & Elin på ett asmysigt ställe vid S Sonnenallee. Assåååå, en macka och god kopp kaffe för 4,30! Helt sjukt. Jobbade i några timmar, och pluggat lite. Mest går man runt och svettas. Alltså 1) frukost UTE, 2) shorts & linne och svettas!! LOVELY.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget