torsdag 6 september 2012

Bizzi bizzi

Va så sjukt nära på att bli riktigt sjuk. Men som tur var så är Emelie som en liten egen apotekare och gav mig rätt piller. Efter jogg i tisdags morse började min hals svälla upp utan bara hell. Trodde jag skulle bli super sjuk. Hade online-skola, gick rätt bra. Insåg som vanligt att hösten (med skolan alltså) kommer bli helt sjukt jobbigt, men ändå skoj. Panikade lite, men det har lagt sig nu. 
Igår chillade jag hemma och läste recensioner för skolan. Satte mig på ett internet café på Weser/Friedelstr och såg på när Sean rakade av sig allt sitt skägg via skype. Så jävla gölli! Lauryn kom, vi käkade Flammkuchen, sjukt goda! Sen gick vi hem till Elin för att hälsa henne välkommen hem igen, från en lång sommar i SWE. Drack ett par små glas rött, kändes rätt gött och sen gick hem till Emelie som stolt visade upp sin studio som hon jobbat lite på. Vi såg på Girls, pratade om relationer och myste i sängen tills läggdags. 
Idag mår jag betydligt bättre *peppar peppar* och hoppas på att kunna jobba imorgon. Ska klippa mig hos Johanna imorgon ef.m, sen blir det klubb-dags. På lördags blir det lite tjej-90-tals häng hos Emelie & mig och förberedande inför loppis i Mauerpark på söndag! 
Och, ett annat jobb jag ställt upp på nästa vecka är att stå kroki-modell! Goa pengar och en bra övning för att typ bli bekväm i min egen kropp tänker jag. Heh!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget