onsdag 19 september 2012

18/9

Sååå, igår morse åkte jag till Göteborg. Hade svettats och stretat hela natten, inte sovit nånting alls. Trodde att det berodde på att jag var stressad över att gå upp tidigt och ta ett flyg och massa sånt, MEN nu vet jag att det inte är det- jag är sjuk. Så fruktansvärt olägligt. Hur som, åkte till Tegel, smidig resa till Göteborg. Mamma hämtade mig och vi åkte hem till henne. Kändes väldigt konstigt att vara här igen. Hade online skola, och sen sprang jag ner till Tjallamalla där jag skulle provjobba några timmar. Fick jobbet! Det gick jätte bra, och the boss är hur trevlig och gullig som helst. Kommer säkert bli en kanon bra höst- jobba ett par dagar i veckan där och plugga. OCH, viktigast av allt som hände igår: Sean var på svenska konsulatet i San Fran på intervju, och väntar nu bara på att få sitt "Permit Residence"-grej. ALLT ÄR FIXXX! Så glad, bara en vecka tills han är här. ÅH LIVET! Om man bara slapp feber och sjuka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget