måndag 17 september 2012

Bye Berlin, For Now

Så sjukt fin helg alltså. I fredags kom Jessi & Lauryn hem till mig och drack vin och tjötade. Lauryn och jag bestämde oss för att gå till Kater Holzig och hade en fantastisk natt! GRATIS dessutom! Drack hela natten med sjukt mycket random roligt folk. I lördags var vi två kollin i sängen och åt pizza och kollade på film.
I söndags sålde Karin Knuten, Emelie & jag kläder på Mauerpark! Tjänade sjukt bra med cashish och blev av med massa gamla kläder. Fick inte riktigt vad jag borde fått för mina fina designerkläder, men kände lite att... skit samma. Mindre saker man har- desto mindre behöver man tänka på. Vi unnade oss god drink med Dinos på 103 efter, och middag på Raum77. Emelie och jag såg sista Girls och blev asbesvikna på att vi inte kan se säsong 2 NU. 
Nu hade jag jobbat mitt sista skift. Ska få håret mer blont av Johanna, sen hem och packa. Imorgon: GÖTLABORG.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget