lördag 8 september 2012

Mörka bilder, mörka dagar

I torsdags gick Emelie och jag på spelning med Dinos och hans kompisar. Det är Berlin Music Week, så det är konserter lite överallt. Såg en del riktigt... dåliga grejer. Och något rätt ok. Efter det stack jag till Renate för att säga grattis till Johanna som fyllde år och skulle spela. Kom hem vid 4 och kl 9 fick jag ett sms om att jag skulle jobba. Det gick ok trots lite sömn och det var gött att tjäna lite fickpengar.
Klippte mig hos Johanna, så nu är det kortare än någonsin! Inget bra kort nu, men kommer snart. Drog hem till Mina på kvällen för lite förfest innan Genius of Times skulle spela på ngt stället jag aldrig varit på innan vid Hauptbahnhof. Sjukt najs kväll coh natt alltså! Hoppade i hopptorn för första gången i mitt liv! Jag gjorde aldrig det som barn heller, blev liksom aldrig tillfälle till det antar jag. Konstigt, men sjukt roligt! Hängde med Adela och det blev rätt slirigt i morse innan vi drog hem. Emelei va hemma och hade precis kommit hem så vi satt och tjötade tills vi deckade vid 8. När vi gick upp gjorde Emelie pannkakor med blåbärs-smileys. FINT!
Nu ska jag träffa Johanna en sväng, sen ska Emelie och jag käka pizza. Eventuellt sälja kläder imorgon i Mauerpark... får se alltså, men hoppas på att kunna pallra mig upp i tid. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget