fredag 14 september 2012

BERLIN LOVE

Asså denna stan är ju bara för go. Det är Art Week på gång, vilket innebär massa dålig och ibland bra konst, och massvis med tillfällen att få dricka gratis och verka viktig. Lauryn, Mark, Emma & jag gick igår (efter att jag jobbat och käkat lunch med Isma, Kalle & Safo på jobbet) på en Opening som visade sig vara precis den som jag skulle möta Emelie och hennes chef på. Konsten kan diskuteras, men Aperol/sekten som vi glatt svepte i oss vad kanon! Lauryn och jag gick mest runt och skrattade och förstörde den allvarsamma stämningen. Efter det drog vi till Raval och käkade middag och drack vin med Kalle, Ismael & hela den spanska truppen! I morse mådde jag som jag ser ut på kortet.

NU ÄR DET FREDAG och det ska drickas mera vin i otroligt fint sällskap i form av mina fina vänner. Sista helgen innan jag måste dra till Göteborg för diverse saker... Men bra helg kommer det att bli!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget