torsdag 26 april 2012

Osoft

Osoft att vakna och knappt kunna öppna ögonen. Cried my eyes out igår kväll och kunde verkligen inte sluta. Blir så jävla trött på en här situationen alltså. Jag är en person med principer och struktur i mitt liv, och att helt plötsligt inte kunna åka och jobba på ett jobb som jag liksom ställt mig in på, inte ha en lön tills... ja vem fan vet nästa gång liksom? Ingen plan, ingenting. Fine, jag är glad över att kunna vara i Göteborg när min bror tar studenten, och att spendera en sommar i Gbg/Berlin och resten av Europa. Men magsåret gör sig rätt så påmind och jag känner mig stressad utav bara helvete med tanke på att jag nu då (helt plötsligt) inte har en plan för de närmaste 7 månaderna. Jag har dessutom inte sökt in på några kurser till hösten eftersom jag trodde att jag skulle jobba fram tills november. GAH. Ingen plan. PANIK! Hjälp mig! :(



3 kommentarer:

som tänkte något efter detta inlägget