torsdag 19 april 2012

Jessi&Emme



I tisdags efter tappra försök att plugga kom Emme hem till oss och Jessi, Emme & jag gick runt i flera timmar och gjorde något ärende och lite annat. Mest drack vi öl och lolade. Vi hamnade tills slut i Hasenheide där det räcker med att man tar två steg in så är det någon som viskande frågar "Haschweedmarijuanahaschischhhhhh?" snabbt som tusan. Vi drack vin och solen gick ner innan vi gick hem och gjorde pop corn och lyssnade på musik. Jag skulle sova men satte på den senaste Twilight filmen (vilket skulle vara mitt sömnmedel) men istället började jag lipa som ett fån i sängen, haha. Asså, när man har ny p-stav så är hormonerna en aaaaaning ur balans om man säger så. Grät och ty snyftade i 1 h 45min innan jag lyckades somna. 
Igår var jag trött som tusan och insåg att min bubbla jag har runt huvudet är ju pga pollen! Trodde att det var över, men nu börjar round 2! Suck. Men lyckades plugga lite, va ute och sprang 5km och insåg att det var väldigt varmt. Väl hemma blev det mer plugg och middag med Kalle. Världens bästa Kalle. Idag ska det bli 18 grader så nu ska jag försöka plugga snabbt så jag kan gå ut och njuta. Ikväll blir det födelsedags-karaoke på Südblock. Kan ju bli intressant. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget