tisdag 17 april 2012

Kökshäng



Igår fick jag fantastiskt nog gjort en del plugg. Men framåt 15 stod det helt still i hjärnan. Som tur var kom Kalle baby hem då med vietnamesisk mat som vi snabbt slängde i oss ihop med ett par öl jag hade hemma. Vi gick ut till en park och träffa Ismael och satt i solen och frös tillsammans. Bestämde oss för att gå hem till mig igen, ta en till öl och sen gå och laga middag hos Ismael. Det hela slutade med att vi köpte pizza och mer alkohol och hade köksfest fram till kl03 inatt. Finaste pojkarna i världen! 


Nu ska jag göra mig i ordning och förhoppningsvis bli klar rätt snabbt så jag kan hänga med Jessi. Vi ska jobba på våra projekt inför nästa gång som vi gör något HÄR. Kan inte fatta att jag glömt skriva om det? Det är en grej som Jessi och jag snackade redan om för flera år sen som sen Jessi äntligen satt igång! Vi är ett gäng som en gång i månaden får ett ord eller en mening och sen har vi ett par veckor på oss att skapa något till det. Helt fritt. Förra gången hade vi "TRUBBEL/TROUBLE" som ord. Nästa är klar om 2 veckor tror jag? Då får ni se det... Check it out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget