onsdag 11 april 2012

Home sweet home

Så var man hemma igen då. Tillbaka i Berlin. Känns underbart. Har besök av lillasyster & hennes kompis. Självklart städade jag hela rummet som en galning så fort dom gått ut lite. Fixa liiiite så att säga. Har ätit sojakorv med hovmästarsås som mamma skickade med mig i morse av någon anledning. Gott! I förmiddags hade jag besök av Iggy & Elvira. Iggy gick loco på alla påskgrejer vi hade överallt. Min mamma kan va lite överdriven när det kommer till pynt och så, så stackars Iggy såg en enorm korg med påskägg och trodde att det var godis i dom, men det var ju bara för DEKO. Aja. Skoj hade vi ändå. Iggy blev nästan hög av att sätta på sig mamma glasögon. Hon stirrade ner på sina händer långsamt och rörde fingrarna och var helt borta. GULLET! 
Nu hoppas jag på att få hänga med Emelie och kanske gå ut en sväng med tjejooorna ikväll! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget