fredag 13 april 2012

B-day & The Black Lodge

Igår fyllde Andreas år så Jessi & jag gick hem till Andreas & Elin. Där bjöds det på Moscow Mule och paj som Mina hade gjort som var typ det godaste i världen! Kalle och jag gick hem till Emelie en liten sväng, sen gick Emelie & jag till The Black Lodge. Jag hade nog liiiiite för höga förväntningar på det stället alltså. Så himla bra var det inte, och det såg inte jätte mycket ut som i Twin Peaks. MEEEN, nu vet vi det!
Jag sov över hos Emelie. Det var mysigt. Tog lite kort på grejer i hennes lägenhet, den är så himla fin. Sov som en stock under natten och stannade kvar där tills jag mötte upp Jessi och åkte till Dussmann för att köpa böcker. Mysig dag so far. Ska plugga lite, sen ikväll dricka vin med vänner nånstans! 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget