tisdag 24 april 2012

Fin lördag

I lördags hade vi en sån jävla fin dag. Mötte upp Andreas & Elin och gick till marknaden i Neukölln och träffade Mina, Sonia, Tintin, Kajsa, Robin & Robin. Jag hittade en militärjacka för 1 euro som jag bara var tvungen att ha eftersom att vädret var helt schizo och det regnade och var super varmt i solen om vartannat. Vi gick och drack öl på en bar innan vi alla tog oss upp till P-berg med Jessi för att gå på Johannas skivrelease. Vi började la bli rätt så packade där någon gång för vi drack massa vodka och club mate. Men det var hur fint som helst.
Sen gick Jessi och jag hem till Ismael där han hade lagat middag till oss Daniel & Kalle. Kalle & jag fick den briljanta idén att vi skulle dra till Berghain riktigt tidigt, så efter ett stopp hos oss i Neukölln drog vi till Berghain vid kl 01 lr så. Vi hade _asroligt_ ihop och det blev en kanon bra sista utekväll tillsammans. Framåt 03 kom alla andra godingar och vi tanzade på rätt på bra. Jag gick hem vid 07 och mådde inte tipptopp i söndags direkt, men mest pga för lite sömn. Sjukt fin sista helg, tack babes! PUSS








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget