söndag 15 april 2012

Emelie & Open Air

I fredags blev jag bjuden på middag hemma hos Alec och med Anna. Jätte fint och jätte gott.
Igår hade jag en Emelie&Josefin-eftermiddag/dag. Vi gick på den turkiska marknaden som blir lite mer av en textilmarknad på lördagar. Vi köpte kaffe, Emelie köpte crepes. Sen var det slut på det och vi köpte club mate och vodka istället. Satte oss vid kanalen i solen och göttade oss. Sen gick vi mest runt och gjorde lite allt möjligt med vår vodka. Satte oss vid en park och Kalle & Jessi kom dit. Sen lolade vi runt rätt så länge, mötte upp Emma & Ida och tog oss till ett Open Air vid Sonnenallee. Drack vin, öl & dansade. Drog hem på kvällen då planen var att dra till Berghain efter att vi hade bytt om. Men Kalle & jag blev redigt trötta och sov istället medan småtjejerna gick ut för en sista natt i Berlin.
Idag är jag helt handlingsförlamad. Har dock städat och haft mig men dog efter det. Nu väntar Jessi & jag på indisk mat som ska komma hem till oss. Sen får vi se om energin räcker nånstans. 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget