lördag 21 april 2012

Nyklippt IGEN

Igår klippte jag mig lite till hos Johanna. Kortare än någonsin! Känns toppen. Pluggade en del på eftermiddagen och drog sen och gav stackars magsjuka Emelie lite mat innan jag mötte upp Johanna, Tobias & folk på Maria Peligro (eller The Lodge som det heter nu?) och sa hej då till Göran och lyssnade på musik och drack vin. Kalle och jag gick till Raval och fick lite mat & vin av Ismael. När dom drog hem gjorde jag detsamma och en när jag kom hem lipa la jag i typ en timma över att jag snart ska åka härifrån och antagligen vara borta väldigt länge. Suger ju, men sånt är livet! Nu ska jag ut och njuta av solen, hänga med massa folk hela dagen, gå på Johannas skivsläpp och sen middag! PUSS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget