onsdag 2 november 2011

Jävla SKIT

Fick inte ut min p-stav idag heller.
Idag låg jag under kniven i 45 minuter utan att den fantastiskt BRA läkaren lyckades. Samma kvinna som numera är min gynekolog. Sjukt bra, och cool, och höll mig lugn och kom med lösningar och så vidare. Kände mig att jag var i trygga händer. Trots att hon inte fick ut den. Hon sa redan innan att den är djupt in och att det kan bli väldigt svårt. Hur som, den är kvar. Hon har varit nere i muskelköttet som det så gött heter, och rotat. Så nu börjar lååångsamt bedövningen släppa och det börjar göra förfärligt ont. Men som tur är kommer jag börja dricka bubbel om en timma så då blir jag nog av med lite av det.




Har packat idag. Det är typ allt. Ska handla lite mat nu så jag och Joanna får i oss någon middag. Sen blir Hejdå-bubbel! 

2 kommentarer:

som tänkte något efter detta inlägget