lördag 5 november 2011

San Francicsco

Sa var man helt plotsligt i San Fran! Kanns ju helt sjukt egentligen. Resan gick skit bra. Sov jatte mycket. Nar jag val kom fram och trodde att allt hade gatt jatte smidigt genom securityn sa fastnade jag ju sa klart och satt i forhor i 2 javla timmar! Dom undrade varfor jag akte in i USA igen efter bara 2 mander i mitt hemland osv. Hur jobbigt som helst. Det ar sa javla fanigt, om man FAR stanna har i 90 dagar, och man FAR lamna landet och komma tillbaka nasta dag, varfor gor dom sa har da?? Dom undrade om jag jobbade har eller om jag hade planer pa att gifta mig. Jag typ garvade och sa att jag vill jobba sa lite som mojligt och att giftermal ar det sista jag vill.

Anyway. Idag ska jag pa fodelsedags bbq vid Golden Gate parken! Ska bli awesome! Ar inne pa SF tid pa en gang: somnade kl01 och upp kl09! Perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget