tisdag 15 november 2011

T-shirt dagar

Asså det har varit så jävla varmt och gött nu va! Endast t-shirt under dagarna, helt amazing. Och om man vill, något nedtill också då.. Satt i solen och njöt utanför gymmet i fredags. På morgonen tog Sean mig till ett känt frukost-ställe som hade världens godaste ALLT. Efter det visade han mig massa områden i parker där han och hans vänner hängde som tonåringar. 
På kvällen gick vi till en bar som hade studentpriser på en pitcher öl som alltså kostade 6 dollar! OCH gratis pop corn! Lyckan var total! Efter det gick vi till ett ställe och spelade pingis och biljard. 





I lördag stannade jag i sängen HELA dagen. Skojar inte. Jag gick på toaletten en gång och duschade, that´s it. Ingen mat, NADA. Rätt najs att låta sig göra så också.

I söndags var jag uppe i tid. Hämtade frukost med Sean på ett riktigt billigt ställe. Omelett & pannkakor igen, yezz. Efter det åkte vi och skulle köpa skor och insåg att det var t-shirt väder ute! Så vi åkte upp i bergen och vandrade runt i solen rätt länge. Kollade på utsikten, vilken får mig att tappa andan då och då. Satte oss i solen i en park och drack lite vin och åkte sen in till Berkeley för middag & vin med Jocelyn från Seans klass. Josh & Kyle kom och mötte upp oss och vi tog bilen upp till Grizzly Peak (eller något sånt), en plats på ett berg som har den bästa utsikten över SF, Berkeley & Oakland. Sen skulle vi hem till Kyle, men dimman var total uppe i bergen så vi tappade bort oss. jag kunde bara se 3 meter framför bilen när jag körde och va skit skraj att köra av vägen, så efter 1½ timmas runt farande där uppe kom vi äntligen ut på motorvägen och jag körde hem. 







 Igår, måndag, fick jag lite plugg gjort. Lite. Sen stack jag ut och sprang 5 km och tänkte gå en bit på ett annat spår som är 1 mil som Sean snackat om. Den brantaste jävla uppförsbacken tog mig upp till toppen av berget. Trodde jag skulle dö på vägen upp. Fantastisk solnedgång fick avsluta joggen och sen blev det indiskt i Berkeley till middag. 


Nu ska jag pluuuuuuuugga. Och sen ut i solen lite. Idag är det ännu varmare än vad det varit dom andra dagarna. Sen gymmet, sen plugga mer i Berk och kanske träffa Towe som är här från Sverige! Kanske konsert ikväll. MEN mest, planera inför roadtripen som börjar på fredag!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget