söndag 20 november 2011

HIGHWAY 1, so far...

Trots att resan bara börjat så är det utan tvekan en av dem bästa jag någonsin gjort! Vi började köra ner längst med Highway 1 för två dagar sen. Det regnade och blåste de första två timmarna, sen var det fantastiskt väder! Vi stannade på ett par ställen på vägen till Santa Barbara, där vi spenderade första natten. Big Sur hade en liten restaurang som vi käkade på. Kirsten Dunst va där med sin kille, förrutom oss då så var det nog 6 personer till på hela stället. VI hängde lite bakom stället innan vi fortsatte köra, och Kirsten & co bestämde sig för att röka gräs! Jeppers, kul so far!

LEAVING SAN FRANCISCO


FIRST BEACHSTOP



 CLIFFHANGER


 .
Må se ut som om jag är glad, men jag håller i mig i rötter och tror att jag ska ramla ner och dö.



BIG SUR 
Det var här vi såg Kirsten, och här ska vi även campa på vägen hem om några dagar. Sjukt vackert. 







SANTA BARBARA 
Stannade här en natt hos en kompis, och gick upp lördag morgon för att möta upp Mjukis! Han körde upp oss i Santa Barbara´s berg, till en skjut-bana. Vi sköt för fullt och jag kände mig sen ett riktigt bad ass! Det var sjukt skoj.

Efter några timmar körde vi vidare mot LA. Stannade och hade en fantastisk sen lunch i Malibu. Nu sitter vi hos en kompis till Sean och ska möta upp folk för lite utgång. 













2 kommentarer:

som tänkte något efter detta inlägget