onsdag 23 november 2011

Venice Beach & Hollywood

Åh nu vill jag BO i Venice Beach. Precis utanför L.A., precis vid beachen...... smoke shops ÖVERALLT, vilket är väldigt roligt eftersom att det är läkare som står och gör reklam för att man kan komma in och få ett certifikat att man lagligt ska få röka gräs. Massa knäppa människor och surfers! GAH. Ville inte därifrån. Såg en helt fantastisk solnedgång och satt och mediterade och connectade med allt runt omkring mig-havet, bergen, solen. 













Jag blev sjukelisjuk i tisdags och kände mig jätte hängig. Käkade lite mat och gick runt och njöt mera av Venice Beach, sen körde vi in till Hollywood. Klart coolt, men att komma från alla dom vackra ställena vi sett på vägen, in i detta turistmecka kändes verkligen som en avtändning. VI stannade inte länge, utan körde hemåt mot San Francisco.









2 kommentarer:

  1. så jävla mycket kärlek på det här!!
    glad att du har det så bra.

    SvaraRadera
  2. tack!:) ja venice beach va helt amazing. eller, hela resan va helt sjukt bra! ska ut och campa på beachen med ett helt gäng vänner om ett par veckor när jag är frisk igen.:)

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget