måndag 31 oktober 2011

Mörk Lady Gaga?

I fredags gick Joanna, mamma & jag på Konsthall´s utställning med Picasso, Miró & Chagall bl.a. Sen blev det middag hemma eftersom jag skulle upp tidigt och vara fräsch på lördag morgon kl09. Blev så klart vin till kl04 HEMMA istället. Var sjukt trött och sliten när jag skulle upp och va fin på Cybtekk! Men med vilja och kaffe klarar man det mesta.



Det är alltid många timmars väntan på visningar. Här hade jag fått mina ögonbryn vit-färgade. 







Efter visningen blev jag upp hämtad och åkte nästan direkt på Halloween-fest på Bangatan. Blev en sen natt och vi la oss nog inte förrän 8-9. Gatt! Va lagom sliten och trött i söndags.

Idag har jag packat lite och gått igenom massa saker. Fikade med Elvira & Iggy och fick tillbaka ögonbryn på Cybtekk!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget